۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۱۶۵۴
آیت الله خاتمی:

براندازی مهمترین هدف فتنه گران بود|خواب های دشمن علیه ایران تعبیر نمی شود

براندازی مهمترین هدف فتنه گران بود|خواب های دشمن علیه ایران تعبیر نمی شود
آیت‌الله خاتمی گفت: دشمن برای انتخابات سال ۱۴۰۰ و تغییر قانون اساسی کشور برنامه‌های فراوانی طراحی کرده اما خواب های آنها هرگز تعبیر نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، امشب در مراسمی که به مناسبت حماسه ۹ دی در مسجد فیروزآبادی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین ویژگی این جلسه بصیرت است و مخاطبان آن افرادی آگاه و با بصیرت هستند.

وی فتنه ۸۸ را به یک زخم چرکین سرباز شده تشبیه کرد و ادامه داد: مردم با حضور گسترده در حماسه ۹ دی این زخم چرکین را تخصصی جراحی کردند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ از هیچ جنایت، دروغ و تهمتی علیه ملت و انقلاب فروگذاری نکردند، اظهار داشت: فتنه ۸۸ تجربه‌ای مهم برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در آینده است؛ به فرموده رهبری آنان برای سال ۹۸ نقشه‌هایی را طراحی کرده‌اند که باید مراقب بود.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با استناد به آیات قرآن کریم حوادث گذشته را مایه عبرت دانست و ابراز کرد: امروز دشمنان خواب‌های آشفته‌ای برای انقلاب دیده‌اند ازاین‌رو نباید کسی تصور کند با ۴۰ سالگی انقلاب دشمنی دشمنان پایان‌یافته و تمام‌شده این خوش‌خیالی از پای‌بست غلط است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنی و کینه‌ورزی دشمنان نسبت به انقلاب عمیق‌تر شده است، گفت: کسانی که با پیروزی انقلاب اسلامی از ایران گریختند و مدام با پیام می‌دادند که چند ماه دیگر به ایران باز خواهیم گشت امروز بعد از چهل سال نتوانستند به مراد دلشان دست یابند.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه ملت باید مراقب نفوذی‌های داخلی باشند، ابراز کرد: حادثه کربلا را نفوذی‌ها ایجاد کردند. امروز برخی روزنامه‌ها با حذف لفظ حماسه ۹ دی از مفهوم اعتراضات دی‌ماه بهره می‌برند و از واژه فتنه و نفوذ استفاده نمی‌کنند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خائنان پس از آتش‌افروزی در فتنه ۸۸ با ژست طلبکارانه از نظام و ملت طلبکار شدند و چون راه به جایی نبردند تحریم‌های دشمن علمه جمهوری اسلامی ایران تشدید شد.

وی براندازی نظام را مهم‌ترین هدف دشمنان انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: آنان برای انتخابات سال ۱۴۰۰ و تغییر قانون اساسی کشور خواب‌های آشفته‌ای دیده‌اند و ما به آنان می‌گوییم این خواب‌های بی اساس هرگز تعبیر نمی‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه ولایت ستون خیمه انقلاب است و در فتنه ۸۸ دشمنان ولایت را هدف قرار داده بودند، گفت: فتنه گران در روز عاشورا به عزاداران حسینی حمله کردند و سپس از سوی سران فتنه به‌عنوان مردم خدا جوی معرفی شدند.

عضو هیات رییسه  مجلس خبرگان رهبری تبعیت از رهبری را رمز پیروزی انقلاب در این ۴۰ سال دانست و خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب شورای اقتصادی را تشکیل نمی‌دادند ما امروز شاهد افزایش قیمت‌های افسار گریخته بودیم بنابراین تنها راه نجات کشور تبعیت از رهبری است./۸۱۳/پ202/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات